Τετάρτη 16 Απριλίου 2008

i peritrani texni tis anousias...

An ousia einai kati. An ousia den einai tipota... An ousia. An-ousia. A N O U S I A . Ta psaria dakruzoun? Ti keno…ti keno. Pes mou. Pes. Dakrizoun ta psaria? Mipos, mipos oles oi thalases, ola ta pelagi. Se mikos , platos einai stales dakruon apo ta psaria? Ki an oxi, pou , pou pane ta dakria tous mesa se tosi almira pou kolumpoun? Hey! To chrisopsaro mou pethenei.de mporei-leei- na klaspi sto gliko, sto glifo to nero tou enydriou tou… exo sumfiolithei me tin idea tis anousias ton olon. Steko empros sou me ta podia ugra. Exo spasei tin giala.xamogelo me ta stegna mou xili. Afino piso sas emena. Eiste panta mprosta mou. Ragizei i viosfera? Pou na vro tin akri sou na kremasto? Na aytostragalisto mazi me gamioliko mialo mou.na xiso.n krifto stin apelpismeni agalia sou. Na apoxoristo eikones kai mirodies. Gia sena mono.ta psaria , nai. Dakrizoun.dagono to doloma. Travao to agistri. Na tous travikso olous kato? Sikono ta podia stis mites. Pios mporei na gemisei ta kena mou me leksis, eikones…..thelo potisma. Na ! na….i peritrani texni tis anousias..............EIMAI ELEYTHERI MONO OTAN ME KRATAS._

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΣ . ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ; ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΣ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΕΙΜΑΙ!