Παρασκευή 9 Μαΐου 2008

eNaTrAgOuDi





ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ




"Στης σχιζοφρένειας τον καιρό γεννήθηκα κι εγώ Πότε πετάει πότε περπατάει Και πότε σούρνεται στους δρόμους και με κυνηγάει Στης σχιζοφρένειας τον καιρό δεν ξέρω δε ρωτώ ποιος θα νικήσει ποιος θα φαγωθεί κρύβομαι μέσα στη σπηλιά μου και τρέμω μη με βρει Σε κρύο κι άστατο καιρό γεννήθηκα κι εγώ Χρώματα αλλάζω ψέματα σκορπάωμη με τρομάξεις γιατί αμέσως σε πετροβολάω Σ' αυτό το δίσεκτο καιρό γεννήθηκα κι εγώ μπερδεύτηκα κι ως να ξεμπερδευτώ ξέχασα κάπου τη ψυχή μου και ψάχνω να τη βρώ Στης σχιζοφρένειας τον καιρό Θα 'ρθω για να σε βρω Γωνία συμπληγάδων και γκρεμού Να κάνουμ' ένα ταξιδάκι κι ας είναι του χαμού Πότε πετάει πότε περπατάει Και πότε σούρνεται στους δρόμους και με κυνηγάει"



(stixos-mousiki-erminia ARLETA)

Δεν υπάρχουν σχόλια: